اتاق خواب را با نورپردازی تزئین کنید
نوشته شده توسط : امین

یکی از نکاتی که در تزیین اتاق خواب با نورپردازی باید به آن توجه کنید مدل سرویس خواب است. برای مثال اگر از سرویس خواب سلطنتی مانند سرویس خواب رویال فلورانس یا سرویس خواب رویال بیچ استفاده می کنید، بهتر است از لوسترهایی با شاخه های زیاد و همچنین برنزی یا استیل استفاده کنید. برای تکمیل میزان نور اتاق خوابتان می توانید از دیوارکوب هایی که با لوسترتان ست می شوند استفاده کنید.

اتاق خواب و سرویس خواب را با نورپردازی تزئین کنید

اما اگر از جمله افرادی هستید که از سرویس خواب های اسپرت مانند سرویس خواب ماهون اسپرت یا سرویس خواب اسپرت سلنا استفاده می کنید می توانید از لوسترهای تک چراغی که محافظ آن با رنگ سرویس خواب شما همخوانی دارد استفاده کنید. همچنین برای داشتن نور بیشتر امکان استفاده از فیلامنت های سبک برای شما وجود دارد.

این نخ ها را می توانید بر روی دیوار یا پرده اتاق خواب و همچنین در قسمت بالایی تخت (تاج) نصب کنید و نور مورد نیاز اتاق خواب را تامین کنید.

به رنگ نور دقت کنید.

ابتدا مشخص کنید که آیا هدف شما تزیین اتاق خواب با نور است یا فقط می خواهید آن را به عنوان دکور در اتاق خواب خود داشته باشید؟ همچنین هنگام تزئین اتاق خواب خود با نورپردازی باید در نظر داشته باشید که چه رنگ روشنی برای سلیقه شما مناسب است.

برای مثال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از نورهای زرد خسته شده اید و احساس آرامش نمی کنید، بهتر است از لامپ هایی استفاده کنید که نور سفید ساطع می کنند. همچنین بهتر است به این فکر کنید که آیا می خواهید اتاق خواب را با نورپردازی به عنوان چراغ خواب تزئین کنید یا خیر.

بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه و همچنین نداشتن فضای کافی برای وسایل و لوازم جانبی مانند چراغ خواب، سعی می کنند نور اتاق خواب را به گونه ای انتخاب کنند که بتوان از آن به عنوان چراغ خواب استفاده کرد.

بنابراین توصیه می کنیم قبل از تزیین اتاق خواب با نورپردازی نیاز خود را مشخص کنید.

لامپ های پنهان را فراموش کنید.

یکی دیگر از ایده های تزئین اتاق خواب با نور می تواند استفاده از نورهای مخفی باشد. این چراغ ها به صورت کاموا در بازار موجود است و شما می توانید بسته به سلیقه و رنگ مورد نظر خود نخ نور مخفی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

توصیه می کنیم رنگ نخ نور مخفی مناسبی را انتخاب کنید که به شما احساس آرامش بدهد و در هنگام استراحت شما را گیج نکند.

محل رشته نور پنهان را جدی بگیرید.

اکنون که نور مخفی را در اختیار دارید، باید مشخص کنید که کدام قسمت از اتاق خواب خود را می خواهید آن را نصب کنید. تزیین اتاق خواب با نور می تواند چالش های زیادی داشته باشد که باید آنها را یکی یکی در نظر بگیرید. در غیر این صورت دکوراسیون اتاق خواب شما نامرتب به نظر می رسد.

به عنوان مثال، اگر از سرویس خواب اسپرت ساینا استفاده می کنید، می توانید یک فیلامنت نور مخفی زیر تاج نصب کنید. یا سرویس خواب ورزشی اسکار به شما این امکان را می دهد که یک رشته نور مخفی را درست در داخل قفسه های تاج قرار دهید.

یا اگر می خواهید از نخ نور مخفی در قسمت های دیگر اتاق خواب و اتاق خواب خود استفاده کنید، می توانید آن را در بالای میز آرایش اسپرت ویونا اتاق خواب نصب کنید.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از فیلامنت نور مخفی برای تزیین اتاق خواب با نورپردازی، بهتر است فیلامنت نور خیلی مشخص نباشد تا نوری که تولید می کند باعث جلوه بیشتر دکوراسیون اتاق خواب شما شود. .

نصب آینه را فراموش نکنید.

آینه یکی از اجزای اصلی هر دکوراسیون اتاق خواب است که با نصب مدل های مختلف و همچنین ابعاد و اندازه های مختلف آینه می توانید نور اتاق خواب خود را زیباتر کنید. زیرا آینه به بازتاب بیشتر نور فعلی در اتاق خواب شما کمک می کند و می تواند یکی از عناصر تزئین اتاق خواب با نورپردازی باشد.

آینه ها مدل های مختلفی دارند که ابتدا باید در هنگام خرید به سبک دکوراسیون اتاق خواب خود توجه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که بهتر است از نصب دو آینه هم اندازه و یک شکل دقیقاً در مقابل هم خودداری کنید.

اگر تصمیم دارید دو آینه رو به روی هم و روی دو دیوار نصب کنید، بهتر است آن ها را با تفاوت یکدیگر نصب کنید. در این صورت جلوه جالب تری به دکوراسیون اتاق خواب شما می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: